REGULAMIN

ZASADY KORZYSTANIA I REGULAMIN sklepu kotlarze.pl 


Podmiot gospodarczy prowadzący sklep: 

  1. EHVAC sp. z o.o.
    ul. Topolowa 2d
    83-031 Łęgowo
    NIP: 6040242818

definiowana dalej jako (również w innych dokumentach związanych z transakcjami): Sprzedający lub kotlarze.pl 

numer konta:

NEST BANK 64 2530 0008 2049 1078 7074 0001

  1. Nabywcą lub Klientem definiuje się osobę będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, dokonująca zakupu Towarów w Sklepie Internetowym;

  2. Formy kontaktu ze Sprzedającym:

- mailowy, w zależności od tematyki sprawy na następujące adresy:

Informacje o produktach: kontakt@kotlarze.pl 

- listownie na adres: ul. Topolowa 2D, 83-031, Łęgowo

- osobiście: ul. Topolowa 2D, 83-031, Łęgowo.

Biuro jest czynne od 9:00 do 16:00 w dni robocze. Każdorazowo wizytę należy umówić w celach organizacyjnych.

  1. Niniejszy dokument:

- reguluje przepisy korzystania ze sklepu internetowego kotlarze.pl,

- określa zasady zamawiania produktów ze sklepu internetowego kotlarze.pl,

- opisuje formę dostarczania produktów do Klienta,

- przedstawia sposoby dokonywania płatności za produkty kupowane przez Klienta,

- wskazuje, jakie są prawa Klienta w przypadku odstąpienia od umowy,

- określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klienta oraz informuje, w jaki sposób składa się i rozpatruje reklamacje

 

Wszystkie grafiki znajdujące się na stronie kotlarze.pl są dziełami chronionymi prawem autorskim. Wykorzystywanie ich bez uprzedniej pisemnej zgody firmy stanowi naruszenie obowiązujących przepisów prawa

 

PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

  1. Istnieją 2 sposoby na złożenie zamówienia przez Klienta:

Za pośrednictwem poczty mailowej (kontakt@kotlarze.pl) lub

Poprzez stronę internetowa www.kotlarze.pl – Klient umiejscawia produkt w wirtualnym koszyku. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie informacji dotyczących dostawy w formularzu.

  1. Ceny produktów oferowanych na stronie www.kotlarze.pl są podane w walucie PLN i zawierają podatek VAT.
  2. Aby zamówienie zostało zrealizowane Klient powinien prawidłowo i kompletnie wypełnić wszystkie niezbędne informacje wymagane przez Sprzedającego. Sprzedający zastrzega sobie prawo nie przystąpienia do realizacji zamówienia, jeśli formularz będzie zawierał informacje niepełne lub błędne.
  3. Jeżeli kontakt z Klientem będzie niemożliwy ze względu na błędne dane teleadresowe, Sprzedający ma prawo do zaprzestania realizacji procesu sprzedaży po 7 dniach od otrzymania zamówienia. W takim przypadku Klient ma możliwość ponowić zamówienie z podaniem prawidłowych danych.
  4. Jeżeli Klient postanowi zrezygnować z zamówienia powinien jak najszybciej poinformować o tym Sprzedającego, przy czym nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które znajduje się w znacznym stopniu realizacji lub jest całkowicie zrealizowane.
  5. Złożenie przez Klienta formularza zakupu z wypełnionymi polami poprzez stronę www.kotlarze.pl lub przesłanie pocztą mailową chęci zakupienia produktów jest w rozumieniu kodeksu cywilnego złożeniem oferty Sprzedającemu.
  6. Poprzez moment zawarcia umowy (na odległość) rozumie się chwilę, w której strona Sprzedającego poprzez pocztę mailową potwierdza Klientowi przyjęcie oferty do realizacji. 
  7.  Sprzedający zobowiązuje się do informowania Klienta o postępach w realizacji jego zamówienia poprzez pocztę mailową lub kontakt telefoniczny.
  8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, w przypadku zamówienia towarów z oferty promocyjnej lub wyprzedaży, w których to liczba produktów jest ograniczona. Sprzedający zobowiązuje się powiadomić za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą telefoniczną Klienta, że ze względu na wyczerpanie zapasów danego produktu w cenie promocyjnej nie jest możliwe zrealizowanie zamówienia.
  9. Sklep internetowy kotlarze.pl wystawia niektóre oferty tylko i wyłącznie do realizacji poprzez drogę wysyłki.

 

FORMY PŁATNOŚCI

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. 

  1. Sprzedający umożliwia Klientowi wybór odnośnie formy płatności oraz sposobu dostawy/odbioru zamówionych produktów. Sprzedający dokonuje decyzji w tych kwestiach podczas składania zamówienia poprzez sklep internetowy kotlarze.pl lub pocztą elektroniczną w przypadku zamówień składanych drogą mailową. Sprzedający zastrzega sobie prawo do ograniczenia rodzajów form płatności i dostaw ze względu na gabaryty i/lub skalę zamówienia.
  2. Klient może wybrać spośród następujących form płatności:

Gotówka, przy odbiorze osobistym

Przelew bankowy – realizacja zamówienia rozpocznie się po wpływie środków na konto Sprzedającego/przesłaniu potwierdzenia z banku drogą mailową. Bank i nr konta sprzedającego:

Nest Bank 64 2530 0008 2049 1078 7074 0001

 
 

Za pobraniem – Klient płaci gotówką przy odbiorze towaru

W przypadku przelewu wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sprzedającego. Przesyłka zawiera paragon lub fakturę VAT – w zależności od wyboru Klienta. Istnie również możliwość wystawienia Faktury elektronicznej i przesłanie jej drogą mailową.

  1. Sklep Kotlarze.pl ustala ceny produktów według własnej polityki i zapewnia sobie prawo do zmian tych cen. Zasady Wyprzedaży oraz Akcji rabatowych mogą ulec zmianom w czasie ich trwania z tym zastrzeżeniem, że zmianie nie mogą ulec już umowy zawarte przed zmianą zasad.
  2. Podczas składania zamówienia przez Klienta, ceną wiążącą jest cena aktualnie podana przy produkcie na stronie kotlarze.pl


DOSTAWA PRODUKTÓW

  1. Sprzedający realizuje dostawy produktów do Klienta na terenie całej Unii Europejskiej.
  2. Sklep Kotlarze.pl dostarcza swoje produkty bez wad fizycznych i prawnych oraz dokłada wszelkich starań, aby produkt był należycie zabezpieczony w czasie transportu.
  3. Czas dostawy: Sprzedający zobowiązuje się do wysłania zamówienia w ciągu 5 dni roboczych liczonych od dnia przyjęcia zamówienia lub od dnia, w którym potwierdzona została płatność zlecona przez Klienta na rzecz Sprzedającego. Jeżeli zamawianych przez Klienta produktów lub części zamówienia nie ma na magazynie, to czas realizacji może wydłużyć się do 30 dni roboczych. O tym fakcie Sprzedający zobowiązuje się powiadomić Klienta za pośrednictwem drogi telefonicznej lub poczty mailowej.
  4. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że z przyczyn niezależnych od Sprzedającego niemożliwe jest dokończenie zobowiązania na rzecz Klienta, Sprzedający zobowiązuje się do poinformowania Klienta tym fakcie, jednak Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewywiązanie się ze zobowiązania.
  5. Przez adres dostawy towarów rozumie się adres podany przez Klienta podczas składania zamówienia poprzez stronę sklepu internetowego www.kotlarze.pl lub adres podany w korespondencji mailowej.
  6. Zgodnie z umową podpisaną między Sprzedającym a firmą kurierską dostarczającą produkty do Klienta, Kurier ma obowiązek dostarczyć towar pod drzwi mieszkania o ile waga paczki nie przekracza 30kg. Przesyłki o niestandardowym, dużym gabarycie lub znajdujące się na paletach nie będą wnoszone do budynków w ramach usługi dostarczenia.
  7. Ceny dostaw produktów do Klienta są zależne od gabarytów towarów i zostały określone na stronie internetowej www.kotlarze.pl. W przypadku przesyłek towarów o niestandardowym rozmiarze koszt dostawy będzie ustalany indywidualnie z Nabywającym.
  8. Klient składa podpis kurierowi w momencie odbierania produktu. Po złożeniu tego podpisu Klient zyskuje prawo własności nad zakupionym towarem. Fakt ten pociąga za sobą również przeniesienie na Klienta ryzyka związanego z użytkowaniem i posiadaniem produktu, w tym ryzyka związanego z uszkodzeniem oraz kradzieżą produktu.
  9. Klient powinien z chwila odbioru zweryfikować, czy towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy w czasie transportu nie powstały jego uszkodzenia. Tylko protokół spisany z kurierem w razie ewentualnych uszkodzeń może posłużyć do składania firmie przewozowej ewentualnych roszczeń w przypadku strat poniesionych w trakcie transportu.
  10. Jeżeli Klient decyduje się nie odebrać przesyłki zobowiązany jest podać powód rezygnacji. W przypadkach gdy:

Klient nie poda przyczyny odmowy odbioru,

Do realizacji zamówienia nie dojdzie, ponieważ Klient podał nieprawidłowy adres dostawy,

Do realizacji zamówienia nie dojdzie z innych powodów, leżących po stronie Klienta,

Sprzedający ma prawo złożyć wobec Klienta roszczenia dotyczące pokrycia wszystkich kosztów związanych z zamówieniem, w tym kosztów dostawy, kosztów zwrotu zamówienia oraz kary umownej w wysokości od 50 PLN do 5000 PLN.

11. Towary dostarczane są bez żadnych dodatkowych bonusów.


GWARANCJA i REKLAMACJE

1. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.

2. SPRZEDAJĄCY odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient będący Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.

3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

4. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki.

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.

6. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.

7. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. .W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.
b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Inspektorem ochrony danych osobowych jest firma EHVAC sp. z o.o.. Dane przetwarzane są na podstawie
    art. 6 ust.1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016r., dalej RODO w celu realizacji przedmiotu umowy. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu umowy. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia o